Thursday, January 12, 2012

07-11-1915

Ίσως αυτή να είναι
Η τελευταία μέρα της ζωής μου.
Το χέρι το δεξί μου σήκωσα στον ήλιο χαιρετώντας.
Μα δεν τον χαιρετούσα για αντίο.
Ήμουν χαρούμενος
Που να τον δω ακόμα μια φορά μπορούσα.
- Αυτό ήταν όλο.
Fernando Pessoa

Es quizás el último día de mi vida.
He saludado al sol, levantando la mano derecha.
Mas no lo he saludado para decirle adiós.
Me alegraba de que aún pudiera verlo, 
nada más.
Fernando Pessoa
μτφ: ξι


http://en.wikipedia.org/wiki/Fernando_Pessoa

2 comments:

M said...

Η απόλυτη έκφραση της χαράς της ζωής :-) Ο Πεσσόα είναι αγαπημένος μου ακριβώς για αυτό το λόγο: δεν επιτρέπει στην εφήμερη πλευρά του να σκιάσει τη χαρά της στιγμής. Μεγάλο κατόρθωμα αυτό για θνητό, δεν συμφωνείς?

Τις καλημέρες μου!

ξι said...

"Μεγάλο κατόρθωμα αυτό για θνητό"! Ακριβώς, δεν θα μπορούσες να το θέσεις ομορφότερα (& ευστοχότερα)! Ποια μεγαλύτερη σοφία από το να ζεις την στιγμή!

Αυτό, αν είσαι Αθήνα ίσως σου αρέσει αυτό: http://tinyurl.com/6wjohld

Καλό βράδυ!
ξι.