Thursday, November 28, 2013

Café Novelty en Salamanca

Πήγαινέ με για καφέ και πάρε μου την ψυχή! :p

Ό, τι έχει να κάνει με καφέ ποτέ δεν το χορταίνω! Πετάω την σκούφια μου (και μετά την ξαναπιάνω)!
Κι όταν φέρνω στο μυαλό μου κάποια ιστορικά καφέ, τότε μιλάμε για κάποια καφέ σκέτα απωθημένα!
Ειδικά αν δεν έχω πάει και ποτέ, δεν το συζητώ, είναι κανονικά απωθημένα, βλ. Café de flore στο Παρίσι!
(Αλλά και να έχω πάει, πάντα θέλω να ξαναπηγαίνω)



Στο συγκεκριμένο καφέ -Café Novelty στην Plaza Mayor της Salamanca- σύχναζαν ο φιλόσοφος και δοκιμιογράφος, μυθιστοριογράφος και θεατρικός συγγραφέας Miguel de Unamuno  ο οποίος και οργάνωνε τις κλασικές, & γνωστές στους ισπανομαθείς, tertulias, δηλαδή λογοτεχνικές - κοινωνικές συναθροίσεις σχεδόν σε καθημερινή βάση, ο επίσης φιλόσοφος και δοκιμιογράφος José Ortega y Gasset, o δημοσιογράφος, βιογράφος και δοκιμιογράφος Francisco Umbral και πολλοί πολλοί άλλοι.

Τι άλλο να πω;... Αχ και βαχ... α ναι! Και ~καλησπέρα σας~~


ξι.


υγ: Θα ακολουθήσουν κι άλλα.

No comments: