Friday, November 22, 2013

Κάρτα και Ευχή

Στείλε κάρτα και ευχή αυτά τα Χριστούγεννα.

Ειδικά για μερικούς ανθρώπους 
-αυτούς τους ξεχασμένους από τους άλλους-
αυτό δεν είναι απλώς μια ευχή, 
είναι μια υπενθύμιση ότι δεν τους ξεχνάς, ότι τους θυμάσαι,
και πιο βαριά και πιο χοντρά
-αλλά έτσι στα δικά τους μυαλά-
ότι δεν είναι νεκροί και ότι ζουν ακόμα.

Σαν το πάλαι ποτέ ζεστό φιλί στο μάγουλο 
την ώρα της επίσκεψης.

Το ίδιο κι εγώ στα 60 ή στα 70 ή στα 80 μου 
-αν υπάρξουν 80, μπορεί κι αν υπάρξουν 60 ποιος ξέρει;- 
και αν θα 'μαι ξεχασμένη
θα 'θελα να λάβω μια ευχετήρια κάρτα τα Χριστούγεννα.
Εκεί που δεν λάμβανα.
Από το πουθενά.

Τώρα δεν με πολυνοιάζει 
-γιατί να με νοιάζει; Είμαι απασχολημένη για λίγο καιρό ακόμα με την φλύαρη συναναστροφή της επιπόλαιης φίλης μου της Νεότητας που τόσο βιαστικά τα προσπερνά όλα-

μα εγώ αυτά τα Χριστούγεννα θα σου στείλω μία. 



ξι.

No comments: