Saturday, August 7, 2010

οι γάτες οι σαύρες τα βατράχια τα μωρά









Στην αρχή ξεκίνησε γλυκά και η συμπάθεια ήταν αμοιβαία, έπειτα η συμπάθεια έγινε έρωτας, ο έρωτας αγάπη, και μετά και μετά, η αγάπη μετά έγινε συνήθεια. Η αγάπη όμως φαίνεται ότι δεν ήταν τόσο βαθιά και δεν είχε μέσα της την πίστη και την ειλικρίνεια όχι αυτή που της έπρεπε αλλά την ελάχιστη που θα την έκανε όμορφα κι εύκολα ν' αντέξει στον χρόνο, κι έτσι ενώ άλλες φορές αυτή η συνήθεια ποτέ δεν έβλαπτε κι ήταν αρκετή για να κάνει την αγάπη αιώνια, τώρα έγινε καταστροφική, καταστροφική και μοιραία.
Οι γάτες τα βατράχια και οι σαύρες περιστοίχιζαν το μωρό μου κι εγώ στην αρχή δεν μπορούσα να το σώσω. Το μωρό μου τρόμαζε κι εγώ δεν έβλεπα, είχε εξαφανιστεί η αγάπη κι εγώ δεν έβλεπα τίποτα για να το σώσω *μα αν το έσωνα θα έσωνα εμένα.
Το μωρό μου ξαφνικά πλησίασε τη γάτα "πίσω δεν θα γυρίσω για σένα να σου ζητήσω φιλιά" "τα φιλιά σου είναι δηλητήριο που σκότωσαν τη μαμά μου και μένα, ακούς;!" και της γράπωσε τα πόδια! Το μωρό μου τώρα ήταν και πάλι δυνατό κι εγώ ξύπνησα από τον λήθαργο που είχα πέσει!

Καλημέρα &καλό μήνα από Εύβοια και από τα γαλαζοπράσινα νερά της!

Τα λέμε σύντομα!

ξι.

9 comments:

greekwitch said...

Γεια σου! Περιμενα κατι πιο αισιοδοξο. Με παραπλανησε η φωτογραφια. Εισαι διακοπουλες? Παρε κανενα τηλεφωνακι. Σε πεθυμησα. Να μου πεις πως πηγε και το νεραιδενιο μπανιο, πως εισαι κτλ!
Φιλακια!

dodo said...

Η ψιψίνα τής φωτογραφίας πάντως, δεν δείχνει καθόλου απειλητική.
Καλές βουτιές στα γαλαζοπράσινα νερά!

ξι said...

@ Τζω:
Διακοπουλες! Πηγαινοερχομαι! Ήλιος θαλασσα μουσικη βιβλια!
Μεινε στην φωτογραφια, μην σε παραπλανά το κειμενο! Ειμαι μακρυα απο παρασιτα & αλλα ... αθλια που με ταλαιπωρησαν τον τελευταιο καιρο :D Δοξα τω Θεω!

Θα τηλεφωνηθουμε
:))
ξ.

υγ: Με δυο λεξεις τα συμπερασματα: Οταν οι μικροκοσμοι των ανθρωπων δεν συνδεονται -δεν παλευεις να τους συνδεσεις. Απλως μενεις με τον δικο σου! Οι μικροκοσμοι δεν μπορει: 1)να τεμνονται και 2)να ειναι ομοκεντροι. Το καλυτερο και μεγαλυτερο που μπορουν να κανουν ειναι μονο να εφαπτονται... εξωτερικα! Ειδαλλως εξαντλεισαι/εξαθλιωνεσαι. Άργησα αλλα το καταλαβα ;)

ξι said...

@ dodo:
Για ...την ιστορια: η ψιψινα δεν εδινε απολυτως καμια σημασια στο μωρο (ισα ισα η μπεμπα δεν την αφηνε σε χλωρο κλαρι), με κοιταζε συνεχεια (κατι θα μου ελεγε, φανταζομαι:S ) και ολο ερχοταν κοντα στο τραπεζι μας (ε μαλλον για να φαει)! Οχι, οχι, κααλη γατουλα μωρε. Η φαντασια μου ομως 'εβλεπε' αλλα.

Επισης ευχομαι το ιδιο και σε σενα, ντοντε, να εχεις κανει καμια βουτια ε;;
:))

ξ.

H.Constantinos said...

Καλησπέρα από την συννεφιασμένη (τώρα) και θλιβερή (πάντα τον Αύγουστο) Αθήνα με τα οχικαιτόσο γαλαζοπράσινα νερά της!

ξι said...

:))
Πολλη ζεστη η Αθηνα, δεν αντεχεται.
Καλησπερα.

ξ.

Ανδρέας said...

Πολύ ζέστη!
Καλό καλοκαίρι Ξένια, να περάσεις πολύ όμορφα όπως σου αξίζει άλλωστε.

Να τα πούμε όταν γυρίσεις.
Έμαθα για Δουβλίνο.

Α.

Roadartist said...

Τι όμορφα γατάκιαααααααα...

ΥΓ ανυπόφορη ζέστη στην Αθήνα..

ξι said...

Γεια σου Ανδρεα. Επισης καλα να περνας.

Αρτιστα, οντως ετσι ειναι (&το γατακι ομορφο, &η ζεστη ανυποφορη). Καλως ηρθες απο διακοπες; :)

ξ.