Thursday, August 20, 2020

Βιβλία του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι στο εξοχικό ανακαλύπτω τα πιο όμορφα βιβλία που έχω διαβάσει ποτέ... Βέβαια, διαβάζω κι αυτά που παίρνω μαζί μου από την Αθήνα αλλά πάντα διαβάζω κι ένα από τη βιβλιοθήκη του εξοχικού. Φροντίζω να μην κάνω "κατάχρηση" των βιβλίων αυτής της βιβλιοθήκης κι έτσι να έχω πάντα κάτι να διαβάζω όταν έρχομαι. 

Έτσι, φέτος διάβασα -και ακόμη διαβάζω, οι διακοπές για μένα ευτυχώς δεν τέλειωσαν ακόμα- την Λάμψη Γυναίκας του Ρομαίν Γκαρύ κι αναρωτήθηκα για ακόμη μια φορά πώς στο καλό και γίνεται να βρίσκω ΠΑΝΤΑ λογοτεχνικά διαμάντια στη βιβλιοθήκη του εξοχικού. 

{Πριν από αυτό διάβασα την Καλοσύνη των ξένων του Τατσόπουλου (με κούρασε προς το τέλος, θεωρώ ότι το βιβλίο θα μπορούσε να είχε τελειώσει λίγα κεφάλαια νωρίτερα) και μετά από αυτό το Περί εξευρωπαϊσμού του Miguel de Unamuno (θα πω ξέχωρα δυο λόγια γι αυτό). Τώρα διαβάζω τον Σιντάρτα του Έσσε στα ισπανικά (το αγόρασα στην Ισπανία γιατί καταρχάς μου αρέσει ο Έσσε, και ειδικά ο Σιντάρτα που ήταν και από τα πρώτα λογοτεχνικά που διάβασα στη ζωή μου και με εισήγαγε στον κόσμο της λογοτεχνίας - μετά ακολούθησαν όλα σχεδόν του Έσσε)}


ξι.

No comments: